Papperssvalan

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Mia - 3 april 2010 18:55

Min brorsdotter ville att jag skulle göra en LO till henne för att hon hittat en så fin dekoration med en jacka och stövlar för nån vecka sedan och jag fick användning av ett kort där hon hjälper pappa i verkstaden! Fyra år och redan bilmekaniker! Det blev en snabb scrapsida som hon blev jättenöjd med!

  

Av Mia - 3 april 2010 10:57

Mitt i påskhelgen, skönt med ledigt!:-) Har så sakteliga börjat bli "normal" igen efter akutoperationen, skönt att det går rätt så fort ändå!

I onsdags hade vi avslutning på scrapkursen för mars och då gjorde vi en dubbellayout från MajaDesign med hennes härliga gula kollektion! Det kändes som det skulle vara något påsklikt, eller vårlikt i alla fall, så då blev det dessa LO´s.

    

Jag har inte ännu bestämt rubriken eller vilka foton som ska sitta i den stora fotoramen till vänster eller på de gula tagsen till höger, men jag får fundera lite. Kanske jag lägger upp dem igen sen när de är helt klara!:-)

Vad mer kan göra på en långfredag än att pyssla? Hittade en gammal julbeskrivning på flätade korgar som jag gjorde mycket när man gick i skolan som julpyssel, men nu blev den en "scrapvariant" istället!

    

Jätteroligt var det och det var så himla länge sedan , den blev ganska söt också, tycker jag själv! :-)

Pappret är från Vivi Gade design och jag har kantstansat både till handtaget och bården. Det syns inte på bilden riktigt, men det är av ett spetsmotivpapper i samma kollektion, så det passade bra att göra kanten i spets:-)

Dekoration med satinband/rosor och papperssrosor och lite bling!

Nu är det dags för påsklunch snart med familjen!

Må gott!

Mia

Presentation


Papperssvalan Gotland

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar & Bloggar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Sök i bloggen


Skapa flashcards