Papperssvalan

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Mia - 6 mars 2012 19:29

Så jätteroligt att få med Signe i Papperssvalans Design Team i år, välkommen!!

Här kommer en lite presentation av henne också!

 

Jag heter Signe Bleckhorns, är snart 27 år och bor i Slite, ett litet samhälle på norra Gotland.Hit flyttade jag från Järna (utanför Södertälje) sommaren 2002.
Här bor jag med min man Niklas, våra tre barn Noel 5½, Stella 3, Bonnie 8 mån och vår hund Troja! Just nu är jag föräldraledig med minstingen men annars jobbar jag som biträdande butikschef i en livsmedelsbutik.
Scrapbooking började jag med för ca 2 år sedan,då jag lärde känna min kompis Jessica. Kände direkt att detta var något för mej! Scrappa är bland det roligaste jag vet,glömma bort tiden och bara pyssla!
Mycket av min inspiration får jag på nätet, bloggar och andra scrapsidor. Vet inte om jag har någon viss stil, men härligt "glada" papper, knappar, floss...ja,mycket färg helt enkelt. Det gillar jag!
Det som är så himla kul med att scrappa är att det finns så många möjligheter, aldrig enformigt..


Känns otroligt kul att blivit vald till DT för papperssvalan 2012 och hoppas på att få inspirera och att inspireras av ER!
/Signe



Presentation


Papperssvalan Gotland

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar & Bloggar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards