Papperssvalan

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Mia - 19 april 2012 17:36

DT Helens skiss får här bidrag # 3 i denna fina tolkning gjord av Ulla, massor av lycka till önskar vi henne också!:)
 
Här kommer min tolkning av skissen tänkte mig havet fast då stranden med sanden och snäckorna vid strandkanten.

Av Mia - 19 april 2012 17:27

Kristina kommer här med skisstävling DT HELENS andra bidrag och vi önskar henne massor av lycka till!

 

 

Hon skriver: Jag har använt mig av echo parks pappersserie. Älskar de papprena samt tillhörande detaljer.
Jag har målat med gesso på pappret och sedan många olika bitar papper under kortet. Jag har även använt symaskinen och sytt på denna lo. Som detalj har jag stansat ut tim holtz pappers rosett samt använt mig av detaljerna som tillhörde pappersserien. Rubriken har jag delat upp i två så där det står journaling kommer typ min rubrik lite med.  Titta gärna in i Kristinas blogg! www.kleek.blogg.se

Av Mia - 19 april 2012 10:00

Här kommer mer inspiration till baby, barn och dop t.ex.

DT Malin har gjort ett litet jättegulligt nappflaskekort, eller en tag om man så vill, samt ett fint kort som passar till ett litet flickdop! Papprena och stämpelmotivet där kommer bl.a från Magnolia, du hittar dem hos Papperssvalan naturligtvis!:)

 

              

Presentation


Papperssvalan Gotland

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar & Bloggar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards