Papperssvalan

Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

Butiksskyltning igen....

Av Mia - 15 juli 2012 12:12

Sommaren lyser fortfarande till viss del med sin frånvaro,

om man nu vill ha 30 grader varmt och sol varje dag:-)

Som butiksägare är det kanske inte drömmen, utan snarare lite halvdant väder

så folk söker sig till shopping istället för att pressa på stranden,

och vid riktigt ruggigt väder är det nog många scrappare och kortmakare som fastnar i pysseltagen istället...:)

Vad kan vara roligare är att få grotta ner sig i nya papper, härliga dekorationer och nya utmaningar..?:-)

Nåväl, jag gillar sommaren också, och sol är bra för alla, men lite pyssel hinns med också.....alltid!lol

Det är ganska så lugn trots allt på egen kreativitet just nu, mycket beställningar går före. Men håller i alla fall på med med lite nya displayer till butiken emellanåt, här kommer en del av dem:-)

Ha det så jättebra och scrappa lugnt i semestertider:-)!/Mia

     


Lite närbilder på veckans alster också....:)

   

              

   

     

   

 
 
ann

ann

15 juli 2012 19:34

Det er så fint alt det du laver :D

http://schousnigel.se

 
Ingen bild

Mia

17 juli 2012 09:20

Tack!:-) Så roligt att du gillar dem, det är alltid kul om man kan inspirera andra!Må gott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 29 oktober 2020 19:04

Hejsan! Länge sedan blogginlägg på just denna sida, vilket inte betyder att jag varit inaktiv, fast C19 har ju i och för sig dragit ner på såväl kursverksamhet som pysselkvällar och marknader.... Trist, men så är läget och det får man förhålla sig ti...

Av Mia - 17 mars 2019 18:13

  Vill du skapa egna kort eller andra kreativa alster? Boka en pysselträff , både för nybörjare och vana kreatörer !!     PRISER KURSER 2019   PRIS  för kurs med  minst 5 personer, inkl. visning/kurs/allt mtrl: 120:-/person för ca 2 h  (1 pr...

Av Mia - 25 januari 2019 12:00


Nu har min stora hundtavla blivit klar också, storlek 70x40:)   ...

Av Mia - 17 januari 2019 11:45

Julen är kommen och gått igen, jag har haft en hel del att stå i... och precis före jul förlorade jag min bror, vilket satte perspektiv på tillvaron... Men man kan bearbeta det i pyssel också... Men det har blivit en del annat också och sakta m...

Presentation


Papperssvalan Gotland

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar & Bloggar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards