Papperssvalan

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Mia - 12 februari 2013 22:34

 I år kommer det att finnas tema varje månad för våra inlägg hos Papperssvalans blogg, och denna månad är temat Romantik och rött/rosa/vitt.

Först ut från mig är ett bröllopskort, jag fick en beställning på ett bröllopskort i lite striktare stil till ett brudpar som ska gifta sig i Sydafrika (hmmm. hade ju inte varit helt tokigt att vara med på DET bröllopet?).

Jag gjorde några olika med samma stämpel, från Liliofthevalley, som jag på det här kortet embossade i guld och drog med embossingpenna runt kanten för att få en embossad guldkant runt motivet.

Pappret är underbara Maja Design-papper som jag skrapat kanten på och sedan sytt på symaskin.

 


    

Kram på er!

//Helen

Av Mia - 12 februari 2013 21:23

 

Kort till någon speciell i veckan??? Eller varför inte en liten påse med choklad? Här kommer lite inspiration!:)


      

       

DT Mia/Papperssvalan

       

DT Mia

      

DT Linda  

Presentation


Papperssvalan Gotland

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar & Bloggar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards