Papperssvalan

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Mia - 16 februari 2012 19:21

   Nygammal i designteamet, och jag är jätteglad att jag får ha kvar

vår inspiratör DT Helen för Papperssvalan!

http://hobbyhelen.blogspot.com/

  

Jag är en 46-år ung Suderbo som får min avkoppling av att skapa, jag fuskar med lite av varje (syning, stickning, decopauge, m.m) men är just nu mest av allt scrappare - och kan oftast inte se på saker normalt längre utan letar hela tiden efter saker att använda på mina alster...
Jag gör mest kort men alter och LO:s blir det mycket av i perioder. Min inspiration hittar jag på nätet och surfar runt mycket för att se på alla duktiga scrappare och deras alster.
Jag tycker mycket om varma färger, och romantik, blommor och spets, och har svårt att skapa i "clean and simple" -även om jag ofta tycker att det är väldigt fint.
Det bästa med att scrappa är att man hela tiden utvecklas och hittar nya idéer, och att det finns massor av inspiration att hitta så det aldrig blir tjatigt.
 
Jag har haft äran att vara med i Papperssvalans DT-team ett tag, och fick alltså förtroendet att fortsätta så jag ser fram emot ett år med mycket skapande!

     

             

     


Presentation


Papperssvalan Gotland

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar & Bloggar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards