Papperssvalan

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Mia - 10 augusti 2012 17:30

Eller vad heter det...?lol De är i alla fall väldigt roliga att altra och mycket uppskattade att ge bort som födelsedagspresent eller värdinnegåva. Här kommer även en lite "bröllopsinspirerad" ask också!Må gott! Mia

      


         

Av Mia - 10 augusti 2012 10:12

Det har varit en kreativ sommar för många av oss, troligen beroende på att alla dagar inte varit toppen sommarsolväder....? Här kommer lite inspiration i form av kort av DT Mia och DT Malin med olika vikningar, färgsättningar och motiv!:)

 

DT Malin


       

       

         

      

     

   

   

Av Mia - 10 augusti 2012 09:58

Här kommer två inspirationsLOs från DT Helen och DT Jessica, härliga färger och design som alltid! Hoppas du också blir sugen på att ta fram de där fotona du tänkt så länge och göra en sida eller två! Det blir i alla fall jag!:-)

Må gott!//Mia


Den här bilden av mina syskonbarn är så fin, och tagen en underbar försommardag på södra Gotland. Pappret är från Primas kollektion Jack n´Jill. Staketet är en die från Cherry Lynn design, och jag har för första gången provat mig på att göra en egen dekoration från en kapsyl som jag har stansat ut en fjäril och placerat i, och sedan haft på crackle paint. //Helen


 


Presentation


Papperssvalan Gotland

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar & Bloggar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards